Dlaczego nowoczesna firma powinna używać wirtualnej centrali VOIP?

Nowoczesnym rozwiązaniem, które znacznie ułatwi komunikację wewnątrz firmy z klientami i partnerami biznesowymi, a także z innymi pracownikami czy oddziałami pracującymi poza siedzibą firmy jest wirtualna centrala telefoniczna. Jej charakterystyczną i największą zaletą jest fakt, że wyjątkowo mało kosztuje jej wdrożenie i utrzymanie.  W przeszłości tradycyjne centrale wymagały kosztownego i niewygodnego okablowania. Wirtualna centrala firmy SMSnet korzysta z istniejącej infrastruktury IP w Twojej firmie, dzięki czemu jest tańsza.

Nowoczesne funkcje wirtualnej centrali telefonicznej

Wybierając centralę VOIP, możesz uzyskać dostęp do nowoczesnych funkcji, takich jak centralna książka telefoniczna, która pomoże Ci zachować porządek, gdy potrzebujesz użyć wielu numerów telefonów, lub możesz automatycznie witać klientów poprzez menu IVR i odtwarzać im przygotowany wcześniej komunikat w godzinach pracy, a poza nimi podać odpowiednią informację. Użyjesz wbudowanego syntezatora mowy do przygotowania własnych wiadomości bez konieczności inwestowania w drogie usługi lektorów, przy zachowaniu profesjonalnego wizerunku.

W wydajnej firmie ważne jest, aby w pełni wykorzystać wszystkie dostępne zasoby w celu optymalizacji kosztów. System kolejkowania połączeń jest tutaj bardzo wygodny, ponieważ automatycznie przekieruje dzwoniącego klienta do pierwszego dostępnego konsultanta, oszczędzając w ten sposób cenny czas.

Opublikowano w Blog