Wprowadzenie kodu promocji obniża cenę abonamentu począwszy od miesiąca następującego po miesiącu, w którym wprowadzono kod promocji. Jeżeli wprowadziłeś kod promocji i w kolejnym miesiącu cena usługi nie została obniżona skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy.
FAQ Category: Faktura elektroniczna
Pytania związane z programem e-faktura
Gdzie znajdę hasło do portalu klienta esms?
Pierwsze hasło do portalu klienta esms zostało dołączone do Twojej umowy Abonenckiej. Jeżeli nie otrzymałeś hasła wraz z umową skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy.
Nie otrzymałem kodu aktywacyjnego
Kod aktywacyjny wysyłany jest na adres e-mail podany przy zawarciu umowy Abonenckiej. Zwróć uwagę czy wiadomość z kodem nie wpadła do folderu SPAM twojej poczty. Jeżeli nie otrzymałeś kodu aktywacyjnego, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego.
Gdzie znajdę kod promocji?
Kod promocji znajduje się na pierwszej stronie umowy abonenckiej.